Blog
Miejsce, gdzie opisuję kwestie tworzenia stron, ich pozycjonowania oraz technologie.
Ostatnie wpisy

Ile kosztuje strona vs abonament website buildera po 2 latach?
Grafika: koszt początkowy i 24-miesięczny TCO strony vs website buildera. Stoisz przed wyborem: zainwestować w dedykowaną stronę czy postawić na
Czytaj dalej
Jak policzyć ROI z nowej strony firmowej?
Grafika: wzór ROI i główne zmienne dla strony firmowej. Strona firmowa to inwestycja – powinna się zwrócić w postaci leadów,
Czytaj dalej
5 błędów przy tanim tworzeniu strony
Grafika: top 5 błędów, które niszczą efekty taniego tworzenia strony. „Zrobię stronę za 1000 zł w weekend” – to zdanie
Czytaj dalej
Strona firmowa w 2026 roku — strategia, koszty i ROI
Grafika: strategiczne filary inwestycji w stronę firmową. Czy w 2026 r. strona firmowa nadal ma sens? Tak – o ile
Czytaj dalej
Jak przygotować się do stworzenia pierwszej strony firmowej
Grafika: plan przygotowań do uruchomienia pierwszej strony firmy. Pierwsza strona firmowa nie powinna być przypadkową wizytówką z szablonu. To centrum
Czytaj dalej
Redesign strony: kiedy lifting kosmetyczny nie wystarczy?
Grafika: wskaźniki mówiące, kiedy zainwestować w redesign strony. Zmiana koloru przycisku nie naprawi strony, która nie dowozi leadów. Jeśli Twoja
Czytaj dalej
Jak zaprojektować ofertę i stronę usług, aby zwiększyć liczbę zapytań
Skuteczna strona usług to nie „ładna wizytówka”, tylko przemyślana sekwencja informacji, która usuwa obiekcje i prowadzi do kontaktu. Jeśli pytasz
Czytaj dalej
Redesign bez utraty SEO — bezpieczna migracja i mapowanie adresów
Redesign to świetny moment na poprawę UX i wydajności, ale źle przeprowadzona migracja potrafi zniszczyć widoczność. Poniższy plan pozwoli Ci
Czytaj dalej
Lokalne SEO dla firm usługowych — jak zdobyć widoczność w Mapach Google
Dla firm usługowych widoczność lokalna to najkrótsza droga do zapytań. Poniżej konkretny plan na lokalne SEO dla firm: konfiguracja profilu
Czytaj dalej
Ile trwa stworzenie strony firmowej – realistyczne etapy i terminy
Realistyczny czas stworzenia strony firmowej zależy od zakresu, decyzyjności po stronie firmy, dostępnych materiałów oraz przyjętego procesu. W praktyce prosta
Czytaj dalej