Wycena strony internetowej

Firmy przeznaczają zwykle 5-15% przychodów rocznych na marketing.
Czy Twój budżet jest dobrze zaplanowany?

Szacuję widełki cenowe na podstawie własnego modelu.
Stworzyłem prosty wzór: (x – (y/2)) * (3*80) + z,

gdzie:

x = ilość sekcji
y = ilość podobnych sekcji
z = ilość godzin poświęconych na backend * 80 zł

Przykład:

x = 24 sekcje (łącznie z globalnym header i footer)
y = 8 sekcji podobnych (np. hero, CTA, kontakt)
z = 5 godzin konfiguracji na backendzie (np. formularze, ACF, custom post types)

Podstawmy wartości do wzoru:

(24(8/2))×(3×80)+(5×80) = 5200 zł

Aby określić widełki, obliczamy 20% wyniku, a następnie odejmujemy i dodajemy tę wartość do wyniku.

Wynik widełek: 4160 – 6240 zł.

Wycena

Administratorem Twoich danych osobowych jest firma Fisite FILIP GÓRNY. Szczegóły w jaki sposób przetwarzamy Twoje dane oraz jakie masz prawa z tym związane znajdziesz w naszej polityce prywatności.